Lång dag

Hej igen. Kom hem ganska sent ikväll igen efter en heldag med Hugo och Camilla. Vi var på långpromenad runt magelungen idag och stannade på ett ställe ett tag så att Hugo kunde bada vilket han uppenbarligen älskar.
Känner att det blir lite mycket hundsnack nu men det är ju i princip det enda jag gör nu om dagarna så det får ni stå ut med,haha.

Har precis suttit och kollat på Pussycat Dolls. Min favorit är nog Nichole som både sjunger och dansar bra. Ibland önskar jag att jag också kunde dansa och sjunga så, men bara ibland :)
Nu är det Project Runway på tv men trots att jag gillar kläder och så så är jag inte sånt modefreak direkt så därför tycker jag att programmet är sådär.

Vad har ni för favoritprogram?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0