Hund+ fest = sant

Japp, det gick bra med Hugo igår på festen. Nu kanske folk tror att vi är dumma i huvudet när de läser detta men faktum var att det var som en liten lugn förfest utomhus så Hugo mådde hur bra som helst och var överlycklig när folk kom fram och lekte med honom, vi har ju tröttnat lite efter flera dagar för han söker uppmärksamhet HELA tiden.
Men som sagt, det var trevligt och han fick gå ut och gå med killkompisens mamma och lillasyster som tydligen älskar hundar men som inte kan skaffa egen pga allergi i familjen. Och det var ju skönt för oss för då fick vi lite paus och kunde mingla runt lite utan att höra en gnällande hund i bakgrunden,haha.

Bilder kommer senare då Camilla tar med kameran hem till mig.
Nu ska jag in till stan för en fika med Tina och sen hem och städa för ikväll kommer det hem lite folk till mig och då måste det ju vara fint!

Nu måste jag kila, bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Med mig är det bra:) Hur är det med dig?

Det låter som om du kommer få en riktigt trevlig kväll ikväll igen!

2008-07-19 @ 18:09:40
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0