Helgen på Lillsand

Sorry för dålig uppdatering men dagen har varit fullspäckad med Ikeabesök med Tina och Vickan och sen grillning hemma hos mig. Har haft sjukt mysigt hela dagen och nu sitter jag i soffan med Tina och ska kolla på Hip hip hora. Blåbärspajen står i ugnen så det är mys på hög nivå här hemma.
Har till min förtjusning märkt att det flyttat in en söt kille ovanför mig. Jag tror att han är söt iaf, kollade inte så noga.
Aja här kommer lite bilder från helgen på landet som jag lovade igår.


Var och spelade minigolf med kusinerna på fredagkvällen. Här är Marit och Karin.

Martin, Karin, Kristoffer och Marit sitter på en brygga och äter glass :)

På kvällen gjorde vi pinnbröd som vi grillade över en eld, mums i magen!

Mer bilder kommer senare för nu ska jag se på film!
Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: a n n a

men åh, jag ville ju också vara med ju! mys!

2008-07-29 @ 21:00:50
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0