Tacos

Har jag precis ätit till middag så nu är magen glad och mätt. Är ju lite småsjuk verkar det som. Brukar aldrig vilja/kunna sova på dagen eller på eftermiddagen men först idag på vilan med barnen slumrade jag till och sen när jag kom hem sov jag en timme i soffan.
Antar att min kropp behöver det just nu men vill verkligen bli kvitt förkylningen så att jag kan fortsätta med min simningen. Kanske ska göra det iaf?
Nu sitter jag och kollar på Vänner, kan man någonsin tröttna? Haha inte jag iaf.
Blir en lugn och stilla hemmakväll för mig, fast å andra sidan så är det ju inte många kvällar som inte är så,haha.



Update: Åh, så glad jag blev för din kommentar Tina. Saknar dig så gumman!
Hoppas du har det underbart i Kambodja, love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0