Måndag 8 december

Det var ju många tips jag fick om kaninnamn! Tack,haha. Nej men seriöst så behöver jag lite tips så ni får gärna dela med er av olika namnförslag. För er som inte läst inlägget så kan ni kolla här.

Praktiken gick snabbt och smidigt idag. Kanske lite jobbigt på förmiddagen när jag i princip hade hela barngruppen själv. De andra i personalen var ute men stod och planerade. Men jaja, det gör väl inte mig något. Vissa stunder man känner att man inte hinner med all gråt bara.

När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på "Välkommen till familjen" som gick igårkväll. Mysig film med riktig julkänsla. En sådan stor familj vill jag också ha sedan. Alla barn kommer med sina barn osv..mys!

Har inte köpt så många julklappar än. Tror fortfarande att jag har tid på mig men nu är det bara 11 dagar kvar tills jag åker upp till Dalarna och där finns det nog ingen chans att hitta julklappar. Får fixa det i helgen helt enkelt.


Den här goda maten åt jag till middag idag. Lövbiff med klyftpotatis och tomat i ugn, sallad och till det bearnesås.
Det var gott ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0