Lucia

Idag är det Lucia och min kusin fyller år. Grattis Viktor!
Det var så skönt att sova ut idag men tyvärr hade jag lite huvudvärk när jag vaknade men det har försvunnit nu.
Om ett tag ska jag åka till Farsta och tvätta. Jag var inte (som vanligt) ute i god tid för att beställa en tvätttid så mamma fick springa ner och ta en hos dom. Blir lite shopping mellan tvätten och sen åker jag hem.
Ikväll är det fest, en efterlängtad sådan. Två killkompisar fyller 25 och detta ska firas i en lokal och det kommer bli grymt kul tror jag. Kan inte säga vad presenten blir till en av de men ni kan få se imorgon.

Nu måste jag kolla när bussarna går..tjingeling.

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; ja jag är helt kär i dem :D

2008-12-13 @ 13:21:50
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: juulan

Svar: nä han förtjänade det verkligen:)

2008-12-13 @ 14:04:20
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0