Julmys på 1:a advent

Taskig uppdatering igår, jag vet. Glömde berätta för er att jag skulle iväg på lite jul-advents-mys hos Camilla igår.
Vi köpte alla möjliga julgottigheter så som glögg med mandlar och russin, pepparkakor med brie och ädelost och så lite godis på det. Det blev min middag igår, nyttigt värre. Känns idag kan jag säga.
Det var hursomhelst jättemysigt. Camillas syrra med kompis kom och hjälpte till och klädde granen. Kanske lite tidigt tycker en del men när det inte är någon äkta gran så tycker inte jag att det spelar någon roll.
Jag har bara kommit halvvägs med min då jag inte hann mer igår.

Nu mår jag inte så bra faktiskt, har sovit dåligt inatt och känner mig inte helt hundra men ska till praktiken iaf. Mår jag sämre sen så får jag väl gå hem.

Här är lite bilder från igår:

Jossi skållade mandlarna och var tvungen att visa upp musklerna för att känna sig lite manligare.

Julia till höger och hennes kompis Madde till vänster. Riktigt gulliga tjejer det där.

Såhär såg granen ut när den var klar..juligt och fint.

En del av allt gott vi hade med julduken på bordet såklart ;)

Vi bakade även egna pepparkakor, den ena plåten blev bränd men den andra blev bra.
Tror dock inte att det var någon av oss som åt nån hemmagjord,haha.

Mer pepparkaksbak...

Nu ska jag vila lite i soffan den tiden jag har kvar innan jag ska gå hemifrån. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0