Julkänslan börjar infinna sig igen

Gud så trött jag är nu. Vill inte sova nu ändå då jag antagligen vaknar mitt i natten då sen..
När jag kom hem från praktiken fixade jag bara det sista på granen och sen efter det har jag legat i soffan och vilat mig.
Vet inte om det beror på förkylning eller något annat, men jag hoppas att jag kan sova gott inatt iaf.


Så här ser det ut i mitt köksfönster nu. Riktigt juligt med julgardiner också.
Gardinerna är från Halens och stjärnan från en butik i Farsta C.

Skulle sätta upp ljus, glitter och kulor men sen när det var dags för kulorna märkte jag att det inte var något snöre på så dem får vänta tills imorgon eller nåt. Tills jag har köpt tråd helt enkelt ;)

Nu ska jag kika på Unga mödrar.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men har du redan dragit fram julgranen?

2008-12-01 @ 19:28:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lisa

Haha, vad gullig du är. Julgran redan! Puss!

2008-12-02 @ 08:49:38
URL: http://babybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0