Idolfinal

Ikväll blir det till att se på Idolfinalen som har börjat. Kul med flera uppträdanden där i början!
Egentligen bryr jag mig väl inte vem som vinner men tror som alla andra att det blir Kevin Borg. Alice är bra hon med men det verkar som om Kevin är favoriten bland folk.
Kevin har en charm som inte går att ta miste på men som man har sett så är det inte alltid 1:an som lyckas bäst. Snarare verkar det vara bättre att komma tvåa.

Äh strunt i skitsnacket, nu ska jag titta istället och detta blir det sista inlägget för ikväll...tror jag...

puss

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; och rätt person vann, KEVIN :D

2008-12-12 @ 23:10:19
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0