I have a dream

Kan man bli mer besatt av chaite? Mumma säger jag bara :)
Får nog ta med mitt paket upp till Dalarna för en vecka utan blir nog jobbigt,haha.
Ikväll tar jag det lugnt hemma bara. Känns som att jag inte gjort det på någon dag nu men å andra sidan kan jag få den känslan om jag bara gjort något kvällen innan.
Imorgon är jag ledig om inte något jobb ringer..hint hint. Sa till Camilla att hon skulle ringa om det blev kris iaf. Hoppas för min skull att det blir så :P haha.

Längtar som en galning efter kaninen. Lustigt egentligen, jag har från fem års ålder varit väldigt djurkär (innan var jag livrädd) och speciellt i kaniner och hundar. Min familj ville däremot inte ha några djur direkt så det enda jag har ägt är fiskar och en dvärghamster som min syrra fick i 18- års present. Hon önskade sig kärlek och fick då en hamster som hette Love.
Han fick snabbt flytta in i mitt rum,hehe..eller hur Anna!?
Känns lite lustigt att skaffa kanin vid 22 års ålder men å andra sidan har jag ju drömt om detta hela min barndom och nu är det snart äntligen dags. Enligt pricktest ska jag inte vara allergisk så nu hoppas jag vid nånting att det verkligen är så också.

Oj, blev lång text, grattis till er som orkade läsa :)

Lånade en bok om kaniner på biblioteket och den andra har jag lånat av Camilla.
Så nu vet ni vad jag gör om kvällarna,haha ;)

En sån här liten sötnos kan jag tänka mig =) Gullig va?

Kommentarer
Postat av: maddäh

Fin blogg du har! =)

2008-12-17 @ 22:51:02
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0