Hoppa då!

Var i centrum efter praktiken och kollade efter födelsedagspresent till Malin med Camilla men vad det blev kan jag inte säga ifall hon läser det här ;) På lördag firar vi henne på Södermalm så det blir alltså utgång i helgen, igen. Ska bli skoj men just nu svider det lite i plånboken så det får bli en billig kväll. Hoppas jag kan hålla det bara..får lov till det helt enkelt.

Åkte sen hem till Camilla och tränade hopp med lilla Lolita. Camilla köpte nämligen hinder på djuraffären medan jag kollade in kaninerna. Ska nämligen ta och skaffa en tänkte jag. Mysigt värre!
Lolita var väl lite halvkass på hopp men det krävs väl träning så det är bara att träna på,haha. Hon var nog mest intresserad av moroten och bananbiten hon fick när hon hade "hoppat",haha.

Snart ska jag ta och lägga mig i soffan och varva ner för kvällen. Om en stund börjar ju Grey´s Anatomy och jag ligger klistrad som vanligt :)


Justin Chambergs...inte helt fel att vila ögonen på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0