Hej hopp

Inte blivit någon bloggning sen jag kom hem i fredags. Helgen har nämligen spenderats på annat håll :)
Mer än så vill jag inte säga. Däremot vill jag ju berätta att jag äntligen har köpt en liten kaninkille. Han kom hem till mig idag och ligger nu för tillfället och sover. Verkar redan trygg här hemma vilket såklart känns skönt.
Hade funderat på Lucas som namn till honom men nu känns det inte riktigt rätt..kan ni inte hjälpa mig?
Ska ta bild på honom imorgon så kan ni få se men nu vill jag inte störa honom.

Julen var hur mysig som helst med god mat, juklappsutdelning och mys med familj och släkt. Det bästa med att åka bort är nog ändå att det är himla skönt att komma hem igen. Det här blir första natten på en och en halv vecka som jag ska sova hemma och det ska bli skönt, lite ensamt kanske bara...hihi.

Får se hur det blir med bloggning framöver, har inte känt någon större lust de har senaste dagarna men det kanske kommer. Jag har jullov så då får väl bloggen ta ett lov den också. Låter som att den lever eller något, herregud nu börjar jag bli sjuk i huvudet.

Nej, nu ska jag kolla klart på prison break och sen blir det sängen för min del.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0