Goodbye 2008 och hello 2009

Ja, snart var det ett nytt år. Jag orkar inte göra en sån där så-här-har-året-2008-varit-för-mig som alla andra bloggare men för att säga något så har det nog varit ett ganska bra år. Sorg, glädje, skratt och tårar..en salig blandning av båda men nu inser jag hur lyckligt lottad jag egentligen är.
Klart man klagar på saker och är med om inte alltför roliga saker men livet är bra härligt just nu.
Äntligen har jag fått in kärlek i mitt liv igen, fina vänner och världens bästa familj och släkt har jag också :) Love you!

Till sist vill jag bara önska er alla ett gott nytt år! Hoppas att 2009 blir ett bra år för er alla :)


ps. håll er på bra avstånd från raketerna .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0