God Jul på er alla!

Idag åker jag upp till Dalarna. Igår var det gles uppdatering för på dagen var jag och fikade/lunchade med Tina och Vickan. Kul att se er igen! Sen efter det åkte jag hem till L & A för deras mamma och pappa hade spelning i Täby centrum.
Världens snällaste ungar tror jag att det är..älskar er så mycket!

Nu är jag sjukt stressad och helt slut. Har sovit väldigt dåligt inatt pga omständigheter men jag får väl sova i bilen om inte annat. Eftersom vi inte har något internet där uppe så blir det nu en bloggpaus fram till fredag den 26:e december så nu vill jag önska God Jul till er alla. Hoppas ni får en härlig jul med familj, vänner eller hur ni nu väljer att fira.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0