Fin dag

Idag var barnen så söta att jag ville äta upp dem...bokstavligt. Tänk er små tomtar, pepparkaksgubbe och tre små lucior springa runt. Herregud så fina de var!
Det gick väl helt okej att tåga in med barnen..vissa sprang till föräldrarna eller bara satt och grät men efter en stund satt iaf några och sjöng. Innan vi gick in hade jag en gallskrikande kille hos mig men det gick över när vi hittade ett fint armband som han kunde hålla på med :)

Lilla Molly kom fram med en present till mig då det var min sista dag för den här gången. I vår blir det bara någon dag här och där som jag har hört vilket är jättetråkigt. Vill tillbaka nu på en gång ju! Blev himla glad och rörd av presenten iaf :)

Jag fick julte med smak av äpple och knäck som tydligen även är fullt av antioxidanter och är bra för matsmältningen. Låter bra det! På kortet stod det: Tack snälla Elin för allt du lärt oss! Lycka till med fortsättningen av utbildningen och hoppas att vi träffas igen. Stor kram från Molly

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

precis! Hon har det bra ...



Åh va roligt :)

2008-12-12 @ 16:55:33
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0