Dagens

Humör: Glad men lite trött.
Gjort: Ätit/er frukost och sminkat mig
Planer: Praktik till kl 3 och sen shopping med Camilla.
Ser på: Min fina adventsljusstake som lyser upp mörkret.
Lyssnar på: Last christmas- Rap Allstars
Läser: Bloggar
Dricker: Chai te
Äter: Leverpastejsmörgås med gurka
Bästa: Att humöret är på topp idag :)
Sämsta: Kan inte komma på något...(skulle väl vara vädret isåfall)
Väder: Regn! :(

Kom inte på något att skriva så det fick bli en dagens lista istället. Ikväll får ni se vad jag köpt på mig under eftermiddagen.
Julklappar och presenter kanske jag dock inte visar ifall fel person råkar se ;)
kram på er

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: Oj! föråt, mailet måste ha råkat hamnat i skräpkorgen elr ngt, för jag har inte sett ngt iaf :/

men vet du vad, jag har faktiskt precis allt material som behövs här hemma! Så sjävklart går det att fixa till den 19:onde! Maila mej handledsmåtten och övrigt, mail:[email protected]

2008-12-11 @ 16:44:32
URL: http://juicycolletion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0