Brist på intressen

Ja visserligen är ju så förkyld och täppt i näsan nu på kvällarna så att jag förmodligen inte skulle vilja göra något ansträngande nu direkt, men vad kul det var när man var liten. Antingen gick man ut på gården direkt efter middag och lekte med alla kompisar som bodde där eller när jag blev äldre började jag spela tennis. Det höll jag på med i sju år innan jag slutade. Var ganska duktig om man får säga så,haha :)
Slutade på grund av att träningarna blev för tråkiga tillslut men nu kan jag känna ibland att det vore riktigt kul att spela nångång då och då.
När jag (om) som jag antagligen kommer göra, skaffar kanin får jag väl ha den som intresse,haha. Börja hoppa med Camilla och hennes kanin. Haha vilket team vi kommer bli!

Aja det får bli en annan gång för nu är det Vänner och te som gäller för min del.


Någon dag ska jag ut på planen igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0