Uppe med tuppen

Uppe med tuppen idag. Såhär tidigt har jag inte vaknat på länge men det gick helt okej att dra sig upp ur sängen.
Dock längtar jag inte till att behöva kliva upp tidigt flera dagar i veckan sen, men det är iofs en vanesak.

Nog om det, anledning till att jag är uppe är för att jag först ska hämta lite saker i Farsta och sen ska jag in till stan för att hänga med lilla E. Den här killen var jag mycket barnvakt åt från att han var 5 månader till att han var 2 år. Han är mitt kusinbarn och världens sötaste.


Här är en gammal bild på oss två. Nu är killen 4 år sedan i torsdags så han är stora killen nu.

Jag antar att det blir massa lek med hans nya leksaker och kanske lite Asterix film tittande. Tack gode gud att han inte längre tittar på Dunderklumpen. Vet inte hur många gånger jag såg den med honom :) haha.
Aja nu måste jag fixa till mig lite.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0