Tack snälla mamma

Nu har jag precis kommit hem igen efter en underbar middag hos mamma och pappa (fast pappa spelade tennis så honom träffade jag bara innan middagen).
Fick pasta med het tomatsås och köttfärslimpa till det, mumsigt värre.
Fick även med mig en matlåda hem och en liten melon. Det tackar man ju inte nej till :) haha.
De brukar alltid skicka med mig saker när jag är där men så är det väl när man är student och som sagt, jag klagar inte, hihi!

Fick även en trisslott i efterskott eftersom jag hade namnsdag för några dagar sen men tyvärr blev det ingen vinst men det är ju alltid roligt att skrapa och hoppas.

Förresten så såg jag en sån rolig sak från Bingolotto för ett tag sedan, kom på det nu när jag snackar om lotter.
Ni bara måste kolla på denna video, jag skrattar ihjäl mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0