Sol idag?!


Nu är jag hemma igen efter en natt hos Tina. Hon skjutsade hem mig då hon skulle träffa hennes brors fru som bor här i örby så det var ju på vägen. Tack för det gumman!
Vi hade mysigt med film och godis igår. Såg först Himlens hjärta och sedan Predikanten. Himlens hjärta var fruktansvärt dålig så den behöver ni inte se om ni inte redan gjort det. Om ni gjort det, vad tyckte ni om den isåfall?

Predikanten var desto bättre och det som gjorde den ännu bättre var ju den söta poliskillen Martin. Kommer inte ihåg vad han heter nu men söt var han.

Idag ska jag hämta mina älsklingspojkar på dagis och sedan lägga de ikväll, sover kanske över också för att lämna de imorgon. Vet inte riktigt hur vi skulle göra med det men vi får se.
Nu hoppas jag bara att vädret håller i sig hela dagen så att vi kan leka i parken lite innan vi går hem och lagar middag.
Har tyvärr ingen kamera så att jag kan fota de men är fortfarande lite osäker på om jag vill lägga upp bilder på de här med tanke på alla konstiga människor. Å andra sidan är det inte så många som läser min blogg så det kanske inte är så farligt.

Vad gör ni idag då?

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, herregud vilken film..varför lyckas vi alltid med att hyra så skumma filmer. Den där trodde vi ju verkligen på..hehe:) Ja, men men, vi hade mysigt iaf:) puss

2008-08-16 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0