Över förväntan

Måste säga att Batman filmen igår var riktigt bra, eller den var iaf över min förväntan. Jag som var väldigt skeptisk innan och trodde att jag skulle sitta och sova. Istället satt jag på helspänn genom i princip hela tiden och ibland var det t.om. lite läskigt. Okej, jag är en fegis men men.
Förut tittade jag alltid på skräckfilmer (dock inte själv utan med kompisar) men har börjat tröttna på det nu. Ska jag titta på en sån så ska den vara bra också. Inte bara splash nu dödade de 100 pers och sen ett dåligt slut utan jag gillar mer psykologiska skräck/thriller filmer.

Har ni något tips på en bra sådan?

Det dumma är väl bara att mina nerver knappt tål att titta på sånt längre, jag blir så himla rädd. Ena sekunden sitter jag med händerna framför ögonen och i nästa skrattar jag för att jag är så rädd,haha.
Aja, nog talat om det. Idag blir det 4-års kalas hemma hos E. Jag saknar min lilla kille så det ska bli kul att träffa honom igen och resten av släkten. Hoppas det finns några kanelbullar också, jag är inte så förtjust i tårta. Isåfall ska det vara glass och maräng tårta. Mums!

Oj, måste springa ner i tvättstugan nu, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emma

Tack :D!!

2008-08-22 @ 08:09:53
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0