Närmare in på mitt liv

·  Du heter: Elin

·  Smeknamn: Lelli, Henke (Henriksson), Läffe (högstadiet, varför kommer jag inte ihåg)· Låt just nu: David Grey- This years love

 

·  Om du röker: Nej

·  Beroende av: kramar och massa kärlek J

·  Vad tror folk om dig: Jadu, det får man noga fråga dem.

·  Stämmer det: kanske…

·  Vad får du oftast dina komplimanger från: kompisar och på krogen

·  Brukar du skratta för dig själv: Haha ja det händer

·  Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Aa, det låter bra. Tack gumman! Puss

·  Vilken är din favoritmålning: Oj, ingen aning,  men  jag tycker om svartvita barnporträtt.

·  Vart bor du: Bandhagen (Stockholm)

·  Trivs du där: Jajamensan. Hittills iaf ( Bott här i 9 månader)

·  Vad har du för mobil operatör: Tele 2 Comviq

·  .Är du allergisk mot något: Pollen, hästar och katter

·  Har du haft sex idag: Nej

·  Nästa mål i ditt liv: Klara av min utbildning och sedan förhoppningsvis bli mamma J

·  Hur svarar du i mobil: Hej, det är Elin!

·  Vem ringde du senast idag: Mamma

·  Vad sa den du prata senast med i telefon: Ja, det kan ta olika lång tid. 3-4 dagar upp till en vecka. (Budgivning på lägenhet)

·  Antal sömntimmar inatt: 10 (ledig idag)

·  Sov du ensam: Mmm

·  Tycker du om din pappa: Klart jag gör! Vilken konstig fråga

·  Brukar du komma i tid: Ja!

·  När mår du bra: När jag är omgiven av antingen massa kompisar eller min släkt!

·  När blev du fotad senast: I lördags på piratfesten

·  Vanligaste färger på dina kläder: Svart och blå

·  Vad tycker du om fötter: Kan vara lite äckligt men beror på om man sköter om de eller inte.

·  Är du smart: Det vill jag inte påstå men inte dum heller ;)

·  Vem/Vilka saknar du just nu: Blir alldeles för många för att skriva här…

·  Favorit dryck på morgonen: Oboy!

·  Är du blyg: I vissa sammanhang kan jag vara det.

·  Sysslar du med någon sport: Inte just nu men har spelat tennis i 7 år.

 

·  Vill du hellre ha mail än brev: Tycker om brev men mail går  ju såklart enklare att svara på.

·  Tror du på kärleken i första ögonkastet: Njaa..jag tror på ”kemi” (om ni fattar vad jag menar) vid första ögonkastet men inte kärlek. Kärlek är något stort för mig och det kan ta tid  för mig att älska en person.

·  Har du spytt offentligt: Det tror jag alldeles säkert, haha men jag skyller på att det har hänt på fyllan.

·  Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj och min bästa vän.

·  Är du nöjd med ditt liv: Ja fast sen är det klart att det finns vissa saker men skulle vilja förändra men på det stora hela är jag nog nöjd.

·  Om inte, vad vill du ändra på: Att man inte tagit chansen när man haft den. Mer än så kan jag inte säga.

Ja kära bloggläsare. Om ni orkat läsa allt det här så grattis. Jag tycker själv att det kan vara roligt att se folks svar på såna här frågor men vissa är ju såklart onödiga. Hursomhelst så vet ni nu antagligen lite mer om mig och det är väl det som är meningen med såna här "utmaningar".

Kommentarer
Postat av: Kikki

Det blev after eight och hallon/blåbär muffins :)

Skulle dock ha lagt i after eighten på ett annat sätt då den bara smälte ihop och hamnade i botten så hela känslan försvann :/

Dumle låter klockrent, ska nog satsa på det istället :)



Vad kul att Du fastnat hos mig :)

Det är så spännande nu verkligen.

Och jag kan knappt vänta tills jag får träffa denna minimänniska som bott i mig så pass länge nu, oj, oj, har jag verkligen fattat detta? ;)



Så det är inte dina egna barn som Du lagt ut bilder på? Dem var supersöta iaf :)

Jag ska nog sno Din lista om det är okej?

Samt lägga till Dig i min blogglista så jag kan följa Dig också :)



Hoppas Du haft en trevlig kväll :D

2008-08-29 @ 00:26:20
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0