Mina finaste <3

Är hemma nu efter en kvälll hos L och A. Hämtade de klockan 3 igår eftermiddag och då gick vi direkt till parken och lekte en timma innan vi gick hem och lagade mat.
Killarna somnade på en gång sedan i sina sängar och jag satt och tittade på Jakten på lycka med Will Smith och hans son i huvudrollerna. Riktigt bra film tycker jag!
Är som sagt lite osäker med det här att lägga upp bilder men nu har jag skrivit min bloggadress på en av bilderna så jag tänkte ändå att ni skulle få se hur mina sötnosar ser ut som jag brukar ta hand om ibland.


Här har ni de, L & A. Är de inte hur söta som helst?!
Jag älskar er mina små troll ♥


Gick upp klockan halv 7 imorse med A och sen kom L upp en stund senare. Vi tog det lugnt imorse, åt en lång frukost, byggde ihop en legobil och gick sedan en promenad till dagis. Nu är jag som sagt hemma igen och sitter just nu i soffan. Är ju helt okej väder ute just nu så jag får lite dåligt samvete att jag inte hittar på nåt, men jag är så trött just nu så jag tänkte läsa en tidning nu och kanske kolla om det är nåt kul på tv.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0