Min lägenhet- ett vandrarhem?

Haha aa det är vad det ser ut som just nu iaf. I vardagsrummet står 2 tältsängar och i sovrummet min 1.80 säng, en tältsäng och en madrass på golvet. Varför då kanske ni undrar? Jo min kusin och hans 5 kompisar från Örnsköldsvik kommer nämligen ner till Stockholm idag och ska låna min lägenhet i helgen.
De ska som jag skrev tidigare på massa kul i kungsan (the voice party osv). Så nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till mina föräldrar och bosätta mig där i helgen.
Det positiva med det är ju att jag får gratismat hela helgen, wiee :)
Ikväll ska vi ut och äta hela familjen eftersom syrran också är här. Om ungefär 3 veckor åker hon till Spanien, Valencia, för att plugga spanska i 3 & 1/2 månad. Jag kommer och hälsar på dig sis =)

Nepp, som sagt, nu drar jag. Ha det bäst så får vi se om det blir nån mer uppdatering i helgen!
(Har inte varit på sånt blogghumör på sistone)


Min familj. Från vänster: Anna, pappa, mamma och lilla jag. Detta var väl ca 19 år sen skulle jag gissa :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

HAHAHA ja eller hur... folk är väldigt aggressiva ibland ;)

2008-08-18 @ 18:53:18
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0