Bloggtorka

Ja som jag skrev i förra inlägget så har jag tröttnat på det här med att blogga. Iaf litegrann. Eftersom jag skriver för min egen skull (okej att det är kul att ha lite läsare men inte därför jag skriver) så känns det ju bara konstigt att sitta och skriva inlägg som man inte är engagerad i.
Vill inte visa upp en falsk fasad eller så om ni förstår vad jag menar.  Tänker nog ha kvar bloggen och skriva ett inlägg lite då och då men det blir inte lika mycket som förut.

Tråkigt att blogga också när man inte har en kamera så att man kan lägga in bilder. Visar bara gamla hela tiden typ och visst kan väl det vara kul att kolla på men jag vet själv att när jag läser bloggar så är det roligare med ett inlägg med lite text och fler bilder.

Aja hursomhelst, tack till er som fortsätter kika in lite då och då och så får vi se när nästa inlägg kommer.


Kommentarer
Postat av: emma

Nej, tyvärr inte. Ska gå med imorgon, och även ringa dom och kolla runt lite vad som säger. För det känns som att bara för att hon gör detta så ska jag straffas, och det rejält :S

2008-08-18 @ 23:31:56
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fortsätt det kommer nog tillbaka!

2008-08-19 @ 11:07:22
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/
Postat av: Lisa

kanske det men jag är nog mer för att dem ska hitta på något nytt ändå..

2008-08-19 @ 18:05:21
URL: http://lisasvirrigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0