Ändring av mitt hår

Nu ska jag snart äntligen gå och klippa mig. Har inte bokat nån tid för jag ville vänta tills sommaren verkligen var över och med tanke på att det regnat varje dag i typ en vecka, eller mer, nu så känns det som att hösten är på ingång.

Har inte varit hos en frisör på jag vet inte hur lång tid..minst ett år iaf. Min mamma har istället hjälpt mig med klippningen men eftersom hon själv säger att hon inte kan klippa "frisyrer" så ska jag nu gå och klippa mig hos nån som kan. Tänkte bara göra lite etapper här fram och så och sen ska jag be min kära vän Camilla att färga mitt hår. Vill färga det chokladbrunt för nu är det så fult så att jag har lust att raka av allt,haha.

Satt och tittade på en bild av Rachel Bilson alldeles nyss. Hon är ju för söt med hennes bruna hår och chokladbruna ögon. Jag har dock blåa ögon men är väldigt  nöjd med de. Lite ballt att ha isblå ögon till chokladbrunt hår. Jag tror det blir bra iaf! :)

Här ser ni mina ögon...

...och här Rachels Bilsons. Gud så vacker människan är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0