Vad hände?

Idag har det varit en seg dag...jobbade mellan 9-17 på ett dagis men frågan är vad som hände med vädret? Jag ville ha sol och iaf 10 + men istället blev det regn och blåst. Dagiset ligger på en topp och jag kan säga att det blåste rätt rejält, inte alls roligt =(. Och nu när jag sitter hemma ser det ju nästan ut som om det snöar ute. Uppenbarligen ska man inte säga att äntligen är våren här (har gjort det ett antal ggr och bara nån dag efter är det dåligt väder igen).
Aja imorgon jobbar jag bara förmiddag och ska sedan plugga resten av dagen så då hoppas jag på lite soltimmar :)
Såna här dagar får man istället sitta och drömma sig bort till varmare länder.

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0