Unga mödrar

Hej allihopa.
Har precis tittat på Unga mödrar som handlar om ungdomar från Danmark som blivit föräldrar i tidig ålder.
Tycker det är starkt av de att visa upp sig i tv med tanke på alla fördomar som finns om unga föräldrar. Själv har jag inga barn än men längtar något galet efter det.
I nästa program skulle det bl.a handla om en mamma som beslöt sig för att bli gravid för att rädda sitt eget liv, hon kände ingen livsglädje längre. Sorgligt tycker jag, och frågan är om det är det rätta svaret?! Jag dömer henne inte i förväg men det ska bli intressant att höra hur hon tänkte kring det.

Vad tycker ni, tror ni att det rätta svaret på att rädda sitt eget liv är att skaffa barn?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sis!!! Va kul o läsa nån annans blogg som man faktiskt känner;) Du får gärna skaffa en liten bebis snart så kan jag få gulla med den när den inte gråter:) hihi
Puss puss puss pårej!
o hoppas du kryar på dig snart!

2008-04-01 @ 19:54:05
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0