Lite om mig

Namn och smeknamn: Elin, Lelli
Födelsedag: 28:e april
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brunt
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 37-38
Är dina föräldrar skilda? nej
Mål för året: Träna mycket
Det första du tänker på när du vaknar: om det finns tid att sova liiite till.
Piercings: naveln
Tatueringar: nej, men har funderat men antagligen för feg för att göra en.
Namn på barn: oj finns många, tex. Liam, Albin,Kevin, Hannah osv
Vad vill du bli när du blir gammal?: lycklig
Drömjobbet: Barnmorska, men skulle tyvärr inte funka för mig.
Favoritmat: En kycklingrätt som pappa gör =)
Sport: Tennis
Glass: Choklad
Favoritfrukt: Melon
Godis: färgglatt godis och choklad såklart
Låt just nu: Takida- Curley sue
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Program: Grey´s Anatomy och Prison break
Vem/vilka kan du lita på? Familjen
Vet allt om dig? Camilla, det mesta iaf
Vad ser man utanför ditt fönster? En innergård och ett lusthus
Lyssnar du på musik nu? Alltid
Vad har du på dig? Mjukisar och en tjocktröja
Vad är det på din musmatta? Har ingen

Senast jag...

Skrattade? Igår
Grät? I onsdags
Kollade på film? Idag (man on fire)
Drog ett skämt? Idag, april april...
Sjöng en sång? Alldeles nyss

Har jag?
Druckit alkohol? Ja
Rökt? Nej
Knarkat? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0