Fredag

 

Hej! Hur mår ni? 
Själv är det mycket upp och ner och för tillfället lite mer neråt. Blir så stressad inombords av det här att leta lägenhet då jag verkligen vill hitta någon snabbt!! Funkar ju helt okej att bo med mamma och pappa men det är ju ingen långvarig lösning för mig. När man har bott hemifrån så länge så blir det väldigt speciellt att flytta hem igen. Plötsligt har musik börjat betyda så mycket igen men jag kan börja gråta till nästan varje låt, vare sig den är sorglig eller glad. Mycket känslor inombords nu...
 
Jobbet är mitt place to be nu så att säga. Jag älskar det och får så mycket tillbaka av våra underbara barn! ♥
Skönt med helg såklart men nu känns det som att jag skulle kunna jobba sju dagar i veckan. 
 
Dags att påbörja middagen till mig och mamma,
ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Det är en tuff period att ta sig igenom efter ett förhållande. Men se till att ha vännerna i närheten så att du kan prata med någon, för det är en sak att bryta upp och ta sig tillbaka till vardagen igen, men det är en annan sak att göra det ensam.

Kram! <3

2012-10-09 @ 17:50:21
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0