Måndagslistan 2012-01-16


  • Jag har haft en härlig helg med C!
  • Jag igår la en beställning på H&M så att det inom en snar framtid kommer komma fina (förhoppningsvis) kläder hem till mig :)
  • Livet just nu känns underbart...hoppas den känslan fortsätter!
  • Jag älskar mitt jobb trots att vi har det lite tufft just nu. Tycker vi gör ett förbannat bra jobb ändå :)

Skönt att starta veckan med en måndagslista för att få energi till den kommande veckan. Just nu är det lite rörigt på jobbet med inskolningar, mycket att göra samt för lite personal. Vi kämpar dock på och jag känner att trots den stressiga tillvaron vi just nu jobbar i gör ett väldigt bra jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0