Äntligen fredag!!

Hej på er!
Efter en intensiv vecka på jobbet så var fredagen efterlängtad :) Jag öppnade idag så jag gick hem vid tre-tiden. Gick och handlade mat på vägen hem och sen la jag mig i ett bad. Skönt med lite avslappning. Vad ska ni göra i helgen då? Här blir det julgransplundring, dvs alla juliga saker ska bort.

Annars ska vi väl städa rent lägenheten, fixa och trixa lite i hemmet. Vi har inte hittat några nya soffkuddar så det skulle jag vilja kika på. Kanske kan bli en tur till stan imorgon. På söndag blir det i alla fall efterlängtat bebis- och barngos med Leia & Kevin. Förra helgen var det sjukdom så vår träff ställdes in.
Trevlig helg på er alla och hoppas ni äter något riktigt gott ikväll. Här blir det lasagne och i väntan på den så dricker jag en dagens. Underbara helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0