Utan dina andetag


Utan dina andetag - Kent

Godmorgon lördag! Idag klev vi upp vid halv nio och klockan tio kom C´s pappa + sambo på besök. Mycket trevligt. Fick en skinnjacka som de hade köpt i London och lite badsalt, tack så hemskt mycket!
Idag ska vi åka iväg med bilen som vi har lånat av mamma och pappa och titta på soffkuddar, skoställ osv. Håll tummarna för att vi hittar ett skoställ idag. Letat länge och det är lite akut hemma hos oss.

Låten ovan är så fin så man blir alldeles tårögd. Har ni lyssnat? Om inte så gör det! Kent har en förmåga av verkligen spegla känslor i sina låtar.

Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå, när du inte ser på.
Och genomskinnlig grå, blir jag...
...utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0