Söndagkväll

Har precis läst klart dagens skörd av blogginlägg och försöker nu komma på något nytt att göra. Jag längtar så fruktansvärt mycket till jobbet imorgon men kan ju inte gå och lägga mig redan. Det ska bli så härligt att få krama om alla goa ungar igen!

Helgen har varit lugn vilket behövdes och jag har vilat upp mig ordentligt och idag känner jag mig precis som vanligt. C låg med sprängande huvudvärk hela förmiddagen/eftermiddagen dock men jag fick lite städande. Bland annat så tog jag tag i att rengöra ugnen. Det behövdes verkligen. Inte skitkul direkt men skönt när det är klart. Sen har jag tvättat och dammtorkat. Ville inte dra igång dammsugaren men det kanske jag kan göra imorgon efter jobbet om jag orkar. Just nu sprudlar kroppen av energi, hur ska jag kunna somna ikväll?

Jag har förresten funderat på att skaffa en systemkamera ett tag nu och frågade min kusin Jakob som fotar lite. Han trodde att en Canon EOS 1000D skulle fungera som en bra nybörjarkamera. Vad tror ni? Har ni några tips på olika kameror? Det är ju en hel djungel det där.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du skulle kanske låna vår ett tag för o känna på det? Björn ligger i idé hos oss o skulle behöva luftas lite:(

2012-02-12 @ 21:48:02
Postat av: Malin

Vad kul att du testat pajen och gillade den! Glad jag blir :)

2012-02-17 @ 10:01:18
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Jag tror att det är en bra kamera :P :) Fungerar nog utmärkt som nybörjarkamera. Åk ut i butik och känn på den lite också och se hur du tycker att den känns i dina händer :)

2012-03-23 @ 23:21:40
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0