Wedding

Tänkte att jag skulle berätta lite om bröllopet i lördags också. Det var det finaste, vackraste och bäst planerade bröllop jag har varit på. Bruden, fina Tina, var så otroligt vacker i sin klänning och med fin uppsättning av håret och sötaste brudbuketten. Åh vad fin du var hjärtat!

Vigseln började klockan 15.00 och de vigdes i Klara kyrka i centrala Stockholm. Vi sjöng psalmen Den blomstertid nu kommer, och då började tårarna rinna. Att folk alltid gråter på bröllop kanske man inte förstod som liten men att känna lyckan, kärleken och allt runtomkring fick i alla fall mig att börja gråta.

Vi drog oss senare mot bröllopsfesten som hölls i en superbra lokal. Där serverades mycket och väldigt god tre- rättersmiddag och på det lite senare bröllopstårta. Alla tal som hölls var jättefina, var lite nervös när jag och Vickan skulle hålla tal men tyckte att det kändes bra ändå. Lite nervös ska man vara ;)

Brudparet dansade vals tillsammans och sedan hakade vi andra på och dansade sedan hela natten lång till en massa gamla godingar, ny partymusik osv. Tack för en underbar dag och kväll och njut nu av er honeymoon :)

Lägger endast upp en liten bild för jag vet inte om Tina vill visa bilderna här ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh tack själv Elin! Nu blir jag nästa rörd när jag läser detta! Det var verkligen en fantastisk dag och är så glad att ni var där! Talet ni höll var superbra! (du får gärna lägga upp bilder) hehe! Kram kram

2011-06-22 @ 22:54:06
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 12:11:33
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0