Måndagslistan 20/6-11

Inte blivit mycket uppdatering men jag kan iaf skriva att jag var på ett alldeles alldeles underbart bröllop i lördags, när min fina barndomsvän Tina gifte sig med sin Alex. Tina var helt bedårande vacker i sin klänning och tårarna började genast rinna när hon skred fram i kyrkan.

Jag tänker gå och lägga mig snart så jag kör istället på måndagslistan nu så får det bli mer uppdatering om bröllopet senare i veckan :)


  • bröllopet i lördags var helt fantastiskt ♥, tack snälla Tina att jag fick uppleva den dagen med dig och din Alex!
  • söndagen bjöd på regn så att man inte behövde ha dåligt samvete för att man sov bort hela dagen.
  • jag kunde vakna upp utvilad idag och träffa mina småttingar på jobbet igen.
  • jag har en sådan fin pojkvän som jag så gärna vill uppleva massor med!
  • det snart är midsommar vilket innebär god mat och jordgubbstårta...
  • vi då ska åka ut till en ö i stockholms skärgård och bara njuta (förhoppningsvis blir det sol också!)
Är det någon mer här inne som har hakat på detta med måndagslistan så får ni gärna länka till er blogg eller skriva ner sakerna i en kommentar. Alltid inspirerande att läsa om vad andra är tacksamma för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0