Inte min vecka


Jag skrev igår om hur veckan hade varit hittills och imorse kändes det inte som att livet var särskilt mycket bättre. Jag hann endast cykla 50 meter på cykeln innan jag vurpade pga halka. Slog i knäet ordentligt och har nu gått hela dagen på jobbet som att jag har ett träben. Svullet och ömt och svårt att böja. Hoppas dock på att det lägger sig under natten. Cykeln gick halvt om halvt sönder också så till våren blir det en ny. Något i stilen med den ovan.

Ikväll skulle jag ha åkt hem till Camilla för lite mys men det blev för mycket med knäet så jag hoppade det och lunkade hem istället. Nu sitter jag i soffan och kollar på svenska hjältar. Otroligt av de yngre killarna att rädda sin kompis från en björn.

Imorgon ska jag ha tjejmiddag hemma hos mig för Vickan och Tina och det ser jag framemot. Visst kommer ni tjejer? :) Då blir det nem till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0