Det här satans regnet!

Ska det aldrig sluta regna? Herregud, det har ju öst ner hela morgonen. Får hoppas på uppehåll lite senare idag då jag ska träffa Camilla och Leia igen. Vore mysigt med sol och en långpromenad med vagnen :)

Nu sitter jag hemma hos C medan han sussar gott i sängen. Vore lite mysigt att krypa ner där igen men vill inte väcka honom...än. Idag är jag ledig då de har planeringsdag på praktiken. Skönt men stressande då jag måste bli färdig med min uppgift som jag gör där och som det sedan ska skrivas 3-5 A4 sidor om...hjälp!

Igår efter skolan träffade jag Camilla med Leia och vi tog en fika i Farsta C så frågan är vad vi ska hitta på idag?!
Är iofs fruktansvärt mysigt att bara sitta med Leia i famnen så det behövs inte så mycket.

Nu känns det mest som att jag bara skriver massa blaj så jag sätter punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0