rastlösheten sköljer över mig

Söndagskväll nu och jag sitter framför datorn och kollar bloggar. Såg precis Englas små pojkar, vilka små guldklimpar! Blir ju lite smått avundsjuk när det känns som om hela världen skaffar barn förutom jag men min stund kommer nog den också så småningom.

Åt middag för ett tag sen och idag blev det kycklingfilé med ricotta och basilika tortellini och creme fraiche paprika och chili. Tog i lite vitlök, vanlig gullök och egen odlad chili och det blev supergott! Måste vi göra om här hemma :)

Känns som om kroppen min skulle behöva gå ut och springa för jag är så rastlös hela tiden, var det även igårkväll så det slutade med att jag gick och la mig halv 11, kul! Nej det är väl så nu bara. Idag fick vi iaf C´s lägenhet städad också så lite fick kroppen röra sig.
Imorgon startar allvaret med c-uppsatsen, har försökt glömma den ett tag men nu finns det ingen återvändo. Bäst att börja redan imorgon med andra ord.


Jag de 10 kommande veckorna...suck, hur ska detta gå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0