I´m gonna love you like I´ve never been hurt before

Robyn- Indestructible


Smälter när jag hör låten ovan. Tack Anna (sis) säger jag bara! =) Helt underbar och jag kan inte sluta lyssna på den. Det här inlägget får inte klickas förbi utan att sätta på låten ;) haha

Vill också säga Grattis till Anna (annan Anna) och Andreas som har fått en liten flicka. Underbart ♥

Den här dagen har spenderats med barnen på praktiken som förövrigt är väldigt gulliga. Tyvärr bjöd inte Stockholm på det finaste vädret idag men man behöver ju vara ute iaf så det var bara att hålla god min. Vi har ju ändå det bästa jobbet vår- och sommartid.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny Westerholm

Vilken fin blogg du har :)



Jenny Westerholm

2010-10-20 @ 13:34:36
URL: http://jennywesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0