Love

I never was smart with love

I let the bad ones in and the good ones go

But I´m gonna love you like I´ve never been hurt before

I´m gonna love you like I´m indestructible


Finaste texten tycker jag och stämmer in ganska bra på mig. Innan C träffade jag en kille som sårade mig ganska rejält och innan dess var det heller inga bra när det kommer till bra förhållanden med killar.

C är mitt första och riktigt ordentliga förhållande där jag känner mig trygg och vet att han ställer upp och älskar mig för den jag är. När han kommer hem strax ska han få blombuketten ovan, just för att han är han ♥

Ta hand om era nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

håller med dig, en fin text :) fin bukett också !

2010-11-13 @ 20:32:18
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Corneliusgina

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 11:01:17
URL: http://corneliusgina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0