1:a advent 2010

Bild från bloggen December 2009


Godmorgon första advent! Idag är det riktigt snöväder ute så det blir till att mysa inomhus nu på morgonen, tända ljus och äta en stor god frukost. Känner mig dock sådär idag, så mycket stress och ångest just nu angående uppsatsen och jag orkar bara inte. Vill ju så gärna klara detta men just nu känns det hopplöst. Imorgon har jag handledning så idag ska jag skicka in all text som jag skrivit och jag känner att jag måste skriva ännu mer så efter frukost blir det pluggande. Vill julpynta lite också så man får in feelingen kring jul också...

Lite senare idag ska jag iaf träffa Camilla och Leia, får se vad vi hittar på!
Hoppas ni får det mysigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0