Orange



Det ovan blev lunchen idag. Åt ganska stadig frukost och var inte så hungrig. Har kommit en bit på arbetet men nu har jag totalt kört fast. Tänker att jag ska fortsätta imorgon men vill samtidigt bli klar med det. Får ta en liten paus iaf så kanske jag kan skriva några fler rader sen.

Vad tusan ska jag annars göra idag liksom? Klockan är ju bara halv två...Synd att jag inte var en sån där kreativ människa som syr eller något. Kanske kan sätta mig på balkongen med tjocktröja och mössa och läsa lite...solen ligger ju på där men det kanske är för kallt ändå.

Fick iaf en plats på kursen jag ville byta till vilket jag blir superglad för. Nu slapp jag det bekymret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0