Grillning ute i Nacka

Hej på er! Allt bra? Med mig är det fint denna än så länge soliga dag. Idag är det ju bröllopsyra över Stockholm men jag har inga planer på att röra mig in mot stan förutom när jag och C ska ta en buss från Slussen mot Nacka. Ska nämligen dit om någon timme för att grilla med hans pappa + tjej uppe på ett berg med utsikt över Stockholm. Ska bli mysigt =)

Senare får vi se om vi går ut och tar något glas, var väldigt länge sedan. Ska iaf njuta av en mysig kväll tillsammans med min älskling♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-20 @ 23:44:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0