Bloggen

Vill ha tillbaka skrivlusten igen för denna blogg. Så kul att kunna kika tillbaka sen på allt man gjort. Jag skriver ju för min egen skull så därav blir det ju inga blogginlägg vissa dagar. Jag tänker inte krysta fram något. Nu känner jag dock att det börjar klia lite i fingrarna igen så vi får väl se om jag hoppar på det här blogg-tåget en gång till.

I helgen, rättare sagt nu ska det bli kanonväder och vad har jag gjort då tror ni?! Bokat tvättid såklart... tvättar jag inte idag får jag gå och shoppa vilket ju känns lite onödigt. Imorgon skulle det väl också vara sol iofs så jag får väl satsa på någon utflykt då istället.

Nu känner jag mig grymt sugen på blåbärspajen som ligger här i C´s frys. Frödinge it is. Och jag kan berätta att det inte var jag som köpte den, jag hade självklart bakat en egen ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Såklart du hade bakat den själv, din paj är oslagbar..mums:)

2010-07-05 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0