Missbrukande av nässpray

Idag är det torsdag och imorgon börjar skolan igen för mig. Känner mig inte alls redo och det startar med ett arbete som ska in nästa fredag. Phuu...aja två terminer kvar nu bara och förhoppningsvis kommer motivationen igång snart igen!

Har känt mig hur seg som helst idag och det är pga förkylningen. Inatt var jag så täppt så C sa att jag lät som en blandning mellan en vågmaskin på Sydpoolen och som ett monster. Låter toppen det ;) Hoppas på att denna kväll inte blir lika täppt för nu har jag nog missbrukat nässpray lite för länge.

Ikväll ska iaf jag och Vickan hem till Tina för lite tjejmys med pizza och skvaller. Har alltid så roligt och trevligt så det ser jag framemot. Favorittjejerna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0