Gårdagens

Såhär såg jag ut igår:

Tröja och byxor från Gina Tricot. Halsband: julklapp från käraste pojkvännen, kommer från guldfynd. Mössa (för att skydda er från den fula frillan) är från H&M.
Casual as usual :)

Herregud, börjar bli värsta modebloggen det här. Frågan är bara om dagens outfit kommer hålla i sig nu...jag skulle inte tippa på det ;) Kul dock att se tillbaka sedan på några hur man gick klädd så tro nu inte att jag gör detta för att verka "mode" tjej för det skulle jag nog inte beskriva mig som.

By the way så skickade jag nyss en beställning till H&M men nu ska jag dra iväg snart så vad det blev för något får ni se imorgon.

Kommentarer
Postat av: B

Några andra kläder än leggings/jeans och svart/vit/grå tunikor?

2010-01-30 @ 15:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0