Fruit

Hej på er! Sitter hemma och har ätit lite fruktsallad alldeles nyss...min nya favorit. Ska ta mig ett bad snart och sedan klicka hem från H&M som jag inte gjorde igår. Kunde inte bestämma mig helt enkelt men nu vet jag nog vad jag ska ta.

Fruktsallad på vindruvor, ananas, kiwi, päron och apelsin.

Åkte en sväng till Farsta C förut idag för att köpa lite nödvändigheter och stötte då på lite bekanta ansikten. Först Camillas mamma och moster som man alltid har något att prata om med och sedan även Adde och Kyrk (Rickard) som jag inte sett på evigheter så det var skoj. Lite tråkigt när man tappar kontakten med folk men så är det väl helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: vickan

Gud va gott det såg ut! det får nog bli en fruktsallad till frukost :) tack för tipset! pusspuss

2010-01-24 @ 09:36:10
URL: http://watchusnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0