Praktikdag 1

Nu är första dagen på praktiken avklarad. Låter som att det är jobbigt men det är det ju inte förutom att jag nu kanske kommer vara lite tröttare i början då man inte är van att "jobba" varje dag vilket jag faktiskt gör. Går ju inte bara runt och lallar om någon tror det. Trivs iaf jättebra på min praktik som jag sagt innan. Personalen är underbar och barnen likaså.

Det första jag fick höra från ett barn var: Det var länge sen!
Då känner man sig verkligen välkommen med tanke på att flickan hade världens största smile i ansiktet också..söta barn :)

Efter jobbet åkte jag till Farsta C igen för att förhoppningsvis köpa skjortan som jag såg igår om den fanns kvar och visst gjorde den det så nu är den i mina ägor.

(Skjortan som jag köpt)

Var ju inte så många som gav sin åsikt i det inlägget direkt men jag litar på dig syrran ;)

Kommentarer
Postat av: a n n a

det är bra det! mig kan man aaalltid lita på ;)

2010-02-08 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0