Utmattning, stress och allmänt negativt

Inte mycket att skriva om nuförtiden då det enda jag gör är att plugga eller stressa över plugget. Har jobbat lite för att jag behöver pengarna men det lägger sig också som en stress över en när man sen går hem och inser att man har förlorat en dags pluggande.
Från första terminen har man vetat om att man ska sitta och skriva denna uppsats någon dag och jag förstår nu varför jag faktiskt oroade mig inför den...med all rätt! Det tär på en även om det går bra och sen när det går dåligt känns det som att hela världen rasar...

Nej, inte mycket positivt just nu men den 14 januari (om jag får veta resultatet då) hoppas jag att jag att får springa några glädjevarv och skrika rakt ut av glädje för att jag faktiskt klarade det. Jobbet börjar den 31 januari och mitt mål är såklart att inte ha en uppsats hängande över mig då. Snälla låt mig klara detta!!!

Ett roligare inlägg kommer imorgon, låt er inte dras med i min negativitet tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0